Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer
  1. No admin fees

Cars2 MG Wakefield

Rating: 4.3/5(7 reviews)

Get in touch

Address

  • WESTGATE
  • Wakefield
  • West Yorkshire
  • WF2 9RY

Opening hours

Closed
Monday09:00 - 19:00
Tuesday09:00 - 19:00
Wednesday09:00 - 19:00
Thursday09:00 - 19:00
Friday09:00 - 19:00
Saturday09:00 - 18:00
SundayClosed

About us

Welcome to Cars2. We are a motor dealer group based in West and South Yorkshire, and have multiple major retail sales and aftersales sites in Wakefield, Bradford, Barnsley and now Huddersfield, with further expansion to be announced soon. We have been giving our customers great value, a personalised car buying service and the highest standard of customer servicing and aftersales care since opening the business in 2006. We started as an independent, family run business with a single branch on…

Show more

COVID-19 safety measures

  • Appointment only
  • Social distancing measures in place
  • Contactless collection

Our services

Business

  • Home delivery
  • Click and collect
  • Contactless transactions
  • Finance services
  • Part exchange
  • Extended warranties

Onsite facilities

  • Used vehicle sales
  • New vehicle sales
  • Servicing
  • Motability

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

7 customer reviews

4.3 out of 5

7 customer reviews

  • Ed D02 Feb
    4.0

    Thanks for a great buying experience.

    Cars2 were really helpful. Informative, responsive but not pushy. Got a great deal, delivered to my door. There was a mix-up with the spare tyre but it was resolved to my satisfaction. You can tell a lot about a company by the way the deal with problems and Cars2 didn't disappoint. Thanks Again.

  • dean B29 Jan
    5.0

    CARS2 MG Wakefield

    From my first enquiry online which took only 10 mins to get r response, the whole experience was great. I dealt with Scott who is very professional and helpful, on handover i was there about hour and half he went through everything i needed to know. And it all took less than a week.

  • Sam L15 Jan
    5.0

    Great selection

    Really happy with the service, managed to get the car I wanted after looking around for ages

  • B M15 Jan
    5.0

    Flawless service

    Amazing service, was able to sort me the deal I wanted and even delivered the car to my door, smooth and flawless

  • alan S14 Jan
    1.0

    worst customer service

    in 45 years of driving this is the worst dealership i have experienced. bought a brand new hs in june 20 and have had lots of trouble with the car battery discharging. the fact that the car has a problem is bad enough but the dealers refusal to accknoledge the fact is worse. after many visits/ complaints wastold the car needed a new battery which would not be covered by warranty. having replaced the battery myself it continued to discharge leaving the car unable to start so i called out the AA.who started the car and confirmed a current leakage fault. the AA also checked the original battery and found no problem with it. i had been misled that the battery was faulty. the car was returned for repair on mon 4 jan, and is still with cars 2. i have had no telephone updates from them as promised and am awaiting news as i write. the customer service is none exsistant the worst i have ever come across. i definately do not recomend this dealer...

    Cars2 MG Wakefield15 JanDealer reply

    Good morning, My apologies for the delay in the repair of your vehicle, unfortunately due to the lock down we have had to furlough multiple members of staff and so do not have the usual capacity, we are still operating our service department through our sister site we have contacted them to try and get this matter resolved quickly , if you have any questions please call us on 01924 683300

The views expressed in these Customer reviews are solely the opinion of the reviewers and not of Auto Trader.

Frequently asked questions