Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer

Read Hyundai Worksop

Rating: 4.6/5(5 reviews)

Get in touch

Address

  • RETFORD ROAD
  • Worksop
  • Nottinghamshire
  • S80 2QD

Opening hours

Not provided, please contact the dealer

COVID-19 safety measures

  • Social distancing measures in place
  • Contactless collection

COVID-19 - Find out what we’re doing differently to help keep everyone safe: https://www.read-motorgroup.co.uk/news-and-events/coronavirus-faq/

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

5 customer reviews

4.6 out of 5
80%
0%
20%
0%
0%

5 customer reviews

  • Philip A17 May 17
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Very good service A+ !!

    Very helpful staff, had to travel a long distance to get to the dealership but good communication from the team meant that when I arrived the car was exactly as described. All of my questions were answered right away and the whole transaction was very smooth. I would highly recommend !! A++

    Read Hyundai Worksop11 Dec 17Dealer reply

    Good Afternoon, Firstly may we apologise for not responding to you sooner due to an IT glitch and we’d like to thank you for taking the time to review the business following your purchase. We pride ourselves on delivering the highest levels of customer service and as such it’s great to find you were impressed with the communication and that the transaction was very smooth. Kind Regards Read Hyundai Worksop

  • Julia S13 May 17
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Hassle free experience buying a car

    If your looking to buy a new or used car go to Read Hyundai Worksop. My husband and I got a really good deal on the car we were buying and the car we were part exchanging. The sales manager couldn't be more helpful, even down to filling in all our paperwork for us. All we had to do was ring our insurance to change details. In the meantime the car was being valeted and filled with fuel ready to go. So if your looking for a hassle free experience and a great deal pop in and see them. We'll definitely be going back. Thanks again.

    Read Hyundai Worksop11 Dec 17Dealer reply

    Good Afternoon, Firstly may we apologise for not responding to you sooner due to an IT glitch and we’d like to thank you for taking the time to review the business following your purchase. It’s great to find your purchase was a hassle free experience and you received a great deal. We look forward to welcoming you back to the business in the near future. Kind Regards Read Hyundai Worksop

  • Karl O27 Nov 18
    3.0

    Ok but would not go back for my next car.

    Ok but still waiting for parts I asked for when buying car over a week later

    Read Hyundai Worksop13 Jan 19Dealer reply

    Hi first can I apologise for your wait for parts if you call the dealership and ask for the sales manager we will look into the reason you had to wait for parts . on occasion the parts may be on back order which makes it impossible for us to supply . we should always keep you informed .

  • Helen B08 Jun 17
    5.0

    Excelelnt, honest service

    I have had a fantastic experience with Read Hyundai. I was advised from the company that replaced my tyres that all of my brake discs and pads needed replacing. I booked the car in with Read and they came to collect it. They called a couple of hours later and I winced waiting for the quote only to be told "you won't need this work until the winter, your car looks great, we've done a free check and replaced a bulb, we'll drop it back in an hour". What fantastic, honest service. Would highly recommend.

    Read Hyundai Worksop11 Dec 17Dealer reply

    Good Afternoon, Firstly may we apologise for not responding to you sooner due to an IT glitch and we’d like to thank you for taking the time to review the business. We’re thrilled that you had a fantastic experience with us when your car was in with our Aftersales team recently and that you would highly recommend the business. We look forward to welcoming you back to the business and if we can be of any further assistance in the meantime please don’t hesitate to contact us. Kind Regards Read Hyundai Worksop

  • Jane E14 Feb 17
    5.0

    Easy deal and good old fashioned service.

    Bought a used Hyundai i10 with only a few thousand miles on. Brilliant condition and I had great customer service. Would recommend do anyone

    Read Hyundai Worksop11 Dec 17Dealer reply

    Good Afternoon, Firstly may we apologise for not responding to you sooner due to an IT glitch and we’d like to thank you for taking the time to review the business following the recent purchase of your Hyundai i10. Customer satisfaction is at the heart of the business and so we’re delighted to discover you received great customer service and you would recommend the business. Kind Regards Read Hyundai Worksop

Frequently asked questions

About this retailer store page

All content on this retailer store page has been provided directly by the retailer for your information only. Auto Trader does not check or verify this content and therefore is not responsible for any content displayed here. We recommend that you contact the retailer concerned before making any decision or taking any action based on the content featured here.