Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer
  1. No admin fees

Zoom Auto London

Rating: 4.6/5(157 reviews)

Get in touch

Address

  • 264 HANWORTH ROAD
  • Hounslow
  • Middlesex
  • TW3 3TY

Opening hours

Not provided, please contact the dealer

About us

COVID-19 safety measures

  • Appointment only
  • Social distancing measures in place
  • Contactless collection

Location

Address

  • 264 HANWORTH ROAD
  • Hounslow
  • Middlesex
  • TW3 3TY

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

157 customer reviews

157 customer reviews

  • Jayne D02 Mar 20
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Highly recommend

    Very good salesperson, cannot speak highly enough, an asset to there firm( sorry cannot name them ( K) , bought a lovely car, ( fingers crossed) would definitely recommend this company! Thanks.

  • Gemma C01 Mar 20
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Great experience

    Friendly, easy to do business with and really helpful team

  • Summer H01 Mar 20
    4.0

    VERIFIED PURCHASE

    Good honest service

    Khalid was honest and very helpful not at all pushy

  • David Ivor H24 Feb 20
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Excellent sellers, excellent car

    Very friendly, helpful and courteous staff - and the car we bought from Zoom is lovely. Delighted with the experience (which included some quite stress-free wheeler-dealing) and, most of all, the car!

  • Carl N11 Jun
    1.0

    I wouldn't buy a car from these folks.

    I am not sure who is rating all of these but let me warn you never to buy a car from these people. Sold me a car with a faulty engine, then lied and said there was nothing wrong with the vehicle. I had to pay £70 to get a diagnostic from vauxhall to prove it was faulty to Zuto.. they are underhanded. I would advise anyone who buys a car from them to do a thorough check. They also take a £100 admin fee for no reason at all.. I didn't get that back but luckily I wasn't stuck with their Vauxhall corsa with it's engine fault that would have cost me £300 of my own money to fix (2 weeks after I got the vehicle). Be cautious folks you have been warned.

    Zoom Auto London17 JunDealer reply

    The vehicle that you purchased from us was brought in by yourself for a diagnosis/repair, the mechanic advised for a test drive of the vehicle in order to see what the fault was, regardless of that, we were obligated to carry out a repair on your vehicle but however you began to turn it into a bad situation. Our staff member was in the office with a customer with the door closed and your friend barged in without knocking and his behaviour from the beginning was aggressive and that unsettled our staff member who remained professional throughout the whole process trying to resolve the problem. Your friend begun to argue with the mechanics and our staff members, we received threats from your friend which I can quote "I'll come back and darken this place up" all the money you paid was refunded to your finance provider, we gave you £20 for fuel as you kept insisting, this matter was resolved 11 months ago but you insist on leaving reviews everywhere in order to damage our business.

The views expressed in these Customer reviews are solely the opinion of the reviewers and not of Auto Trader.

Frequently asked questions