Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer
  1. No admin fees

Freeway Car Sales Limited

Rating: 4.6/5(11 reviews)

Get in touch

Address

  • UNIT 5 MARSHLANDS INDUSTRIAL ESTATE LOWER ROAD
  • MINSTER ON SEA
  • Sheerness
  • Kent
  • ME12 3RT

Opening hours

Not provided, please contact the dealer

COVID-19 safety measures

  • Social distancing measures in place
  • Contactless collection

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

11 customer reviews

4.6 out of 5
91%
0%
0%
0%
9%

11 customer reviews

  • CLARE T08 Feb 18
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Friendly, honest,great service

    Amazing,friendly,honest service. Great car and easy,stress free finance. Highly recommended.

  • Myles M05 Sep 20
    5.0

    Great dealership

    Brilliant, just brought a bmw 320d for a great price... friendly and honest people, straight to the point and helpful best dealership I’ve been to for service, can’t complain about anything thank you

  • Alexander S09 Feb 20
    1.0

    Never again.

    Worst ever business with the car I pursaged was constant issues the dilership completely ignored me when I reported the vehicle faults.

    Freeway Car Sales Limited13 Feb 20Dealer reply

    Completely disagree. You contacted us on the 02/01/2020, some 8 months after your purchase. You stated that we must pay a invoice which is in excess of £2,500. You have covered over 9,000 miles within the first 6 months of your ownership, so I’m not sure what the constant faults were ?. I have spoke to the garage who have your car, you gave them authorisation for them to fit a new clutch and dual mass flywheel 3 weeks before you contacted us. As of today ( 13/02/2020 ) the garage still have your vehicle as you are refusing to pay them for the work they have completed nearly 9 weeks ago. They have tried contacting you on numerous occasions. To summarise, you have demanded I pay over £2,500 for a fault I have not seen on a vehicle I have not been able to inspect, and was informed of a problem nearly a month after the work had already been completed. If any potential customera are concerned about this review I am willing to forward on the email conversations had

  • Lisa T23 Jan 20
    5.0

    Highly recommended

    Friendly helpful staff. Made the whole experience stress free and really happy with the vehicle and service we received.

  • Charlotte L23 Jan 20
    5.0

    Great service

    Friendly polite staff always on hand and willing to help with any queries love my car cant fault them.

The views expressed in these Customer reviews are solely the opinion of the reviewers and not of Auto Trader.

Frequently asked questions

About this retailer store page

All content on this retailer store page has been provided directly by the retailer for your information only. Auto Trader does not check or verify this content and therefore is not responsible for any content displayed here. We recommend that you contact the retailer concerned before making any decision or taking any action based on the content featured here.