Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer
  1. No admin fees

Evans Halshaw Ford Milton Keynes

Rating: 4.3/5(44 reviews)

Get in touch

Address

  • 1 Lasborough Road
  • Standing Way, Kingston
  • Milton Keynes
  • Buckinghamshire
  • MK10 0AB

Opening hours

Not provided, please contact the dealer

About us

We are one of the largest group dealers in the UK, with a dealership in over 130 locations across England, Scotland and Wales. As well as selling new and used vehicles, we provide a range of finance options and additional services, from MOTs and vehicle health checks. We’re part of one of the UKs largest motor dealer group with thousands of quality used cars in stock to choose from. We are very proud of our relationships with the world's leading automotive manufacturers. These long-standing…

Show more

Approved FORD dealer

FORD logo

This retailer is part of the Ford UK network

COVID-19 safety measures

  • Social distancing measures in place
  • Contactless collection

Our Click and collect bay is outside with a roof cover and floodlit lighting the vehicle will be cleaned sanitised and waiting for you to collect with whilst maintaining social distancing measures, making it totally safe for you to collect your new vehicle

Location

Address

  • 1 Lasborough Road
  • Standing Way, Kingston
  • Milton Keynes
  • Buckinghamshire
  • MK10 0AB

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

44 customer reviews

4.3 out of 5
82%
0%
0%
0%
18%

44 customer reviews

  • Linda W06 May
    1.0

    Pushy and poor.

    Extra,extra,extra!!! That's all EH were interested in selling. We said we were cash buyer from the word go but had to answer numerous questions regarding finance and paying extra for cover for this, cover for that. The warranty offered is extremely poor, not even covering electrical for the 3 months, only mechanical. The vehicle has also been put up by around £300 since we viewed it 4 days ago. We absolutely loved this car and it would definitely have been the one we went for out of the three Mokka X's we saw that day (at different dealers) but the ridiculous (certainly not TOP as stated) price px and poor warranty and pushy nature of EH means it is not a viable option for us, particularly now the price has gone up.

    Evans Halshaw Ford Milton Keynes07 MayDealer reply

    Hi Linda, Thank you for taking the time to review. As per company policy, all of our sales team have to run through all the extras that are on offer, however these are completely optional and down to the customer if these are taken out or not. In regards to the pricing of the vehicles, we have a dedicated team who research our vehicles on a daily basis to ensure we are the lowest in the area, therefore this means our prices can fluctuate daily to reflect this. I will however ensure that all of this feedback is passed over to the relevant leadership team, so they can take this on board. Evans Halshaw Customer Services

  • Ben M29 Mar
    5.0

    Fiat 500 purchase

    Excellent - well done. Smooth process from order through to delivery.

    Evans Halshaw Ford Milton Keynes22 AprDealer reply

    Hi Ben, Thank you very much for leaving a 5* review. We really appreciate it! Have a great day! Evans Halshaw Customer Services

  • Billy M26 Mar
    1.0

    Poor service and tried to sell me a faulty car

    Tried to buy a car to be delivered and as soon as I paid they stopped responding to my emails. They took over a week from when I paid for the car just to give me a delivery date and was stringing me along with poor excuses all week about they could not get any logistics company to deliver the car. I believe the car was faulty which was why there was such a delay. Then eventually when the car was supposed to be delivered the delivery driver took the car back after driving two miles from the dealership because of banging noise coming from the engine. Very disappointed in this company and I will never purchase a car from them again

    Evans Halshaw Ford Milton Keynes31 MarDealer reply

    I do apologize for the experience you have received. If you would like to discuss this further, or I can help with anything going forward then please contact me on 01908 585000. Regards, Used Car Sales Manager.

  • craig C24 Mar
    1.0

    Price Increased due to Enquiries

    BEWARE - Website price states price of car reduced, however this was increased after making enquiries to purchase. Lost sale over £200, and a unhappy customer. Never experienced this when trying to buy a car.

    Evans Halshaw Ford Milton Keynes31 MarDealer reply

    I do apologize for the experience you have received. If you would like to discuss this further, or I can help with anything going forward then please contact me on 01908 585000. Regards Used Car Sales Manager.

  • Ian S08 Mar
    5.0

    Could not be faulted

    No issues from start to finish. Everything was explained fully, no hidden extras. Rebecca was so helpful, honest and enthusiastic and kept me informed at every stage. I would certainly recommend this dealer to anyone thinking of buying a quality used car.

    Evans Halshaw Ford Milton Keynes10 MarDealer reply

    Thanks for your recent purchase and positive review. I shall ensure I pass onto our team. Hope to see you again.

The views expressed in these Customer reviews are solely the opinion of the reviewers and not of Auto Trader.

Frequently asked questions