Skip to contentSkip to footer

Arbury Peugeot

Arbury Peugeot

Why buy from us? As an official Peugeot Dealership, we offer reliability, reassurance and value for money. All Lion Used Cars goes through a series of comprehensive checks by our highly skilled Peugeot Technicians to help give you peace of mind. So, why not contact us to find out more?

Customer Rating

3.7 out of 5

Rating breakdown

  • AutoTrader
    3.7(6 reviews)
Had an experience with this dealer?

Customer Reviews (6)

  • Fantastic service at arbury walsall

    By Rhiannon R on 06 Nov 18 | VERIFIED PURCHASE

    Great service and quality car provided , fantastic communication , worked around me and hasstle free hand over.

  • 208 Fantastic!

    By Jack F on 06 Nov 18 | VERIFIED PURCHASE

    Car has no issues and I’m very impressed with how helpful all the staff are! Anyone who has the chance definitely use arbury! I was pushed towards them by a close friend of mine and I definitely owe them a pint. Fantastic.

  • Amazing customer service

    By Louisa M on 25 Oct 19

    Dru is a credit to Arbury, he has been nothing but fantastic with me during the process of part exchanging and buying my new car. Nothing is too much to ask of him, and he goes above & beyond. Brilliant customer service, very happy customer 👍🏻

  • Miss information

    By Peter K on 29 Aug 19

    Came to see a ford focus, look fine in the personal video, on arrival damage all over the car, rust and was told this is a budget car, at £6000 not sure this is classed as a budget car, drove 45 mile to see, waste of time

  • Peugeot 308

    By Will H on 02 Nov 18

    I bought a three year old 308 for £11190. The car had seven faults when I collected it including a 75mm cut in the sidewall of a front tyre and the engine had been overfilled with oil. Arbury agreed to refurbish the two front alloys but the resulting finish was very poor but they said it was the best they could achieve. I lost patience and rejected the car and got a refund. Customer care from the dealer principal in particular was also very poor.

    Reply from Arbury Peugeot

    on 03 Nov 18

    We are sorry to hear that you had an issue with your vehicle. Like all good retailers, we agreed to give you a full refund as you were not satisfied with your purchase. We apologise for any inconvenience that was caused and we wish you all the best for the future.