Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer
  1. No admin fees

NE Cars Ltd

Rating: 3.3/5(35 reviews)

Get in touch

Address

  • DUNSTON ROAD
  • Gateshead
  • Tyne And Wear
  • NE11 9EE

Opening hours

Not provided, please contact the dealer

About us

AutoTrader awards

Location

Address

  • DUNSTON ROAD
  • Gateshead
  • Tyne And Wear
  • NE11 9EE

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

35 customer reviews

35 customer reviews

  • David C11 Oct 20
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    it is a good place to buy a car.

    got a good car for a good price. very good service, straight forward .

  • adam H23 May 20
    1.0

    VERIFIED PURCHASE

    DONT WASTE YOUR MONEY

    Terrible experience. I bought a car and a few weeks later the suspension popped through the subframe as the whole subframe was rotten. When I contacted be cars he wasn’t interested and wouldn’t do anything about it. I was also told it should have been picked up on the mot which had just been done. I would trust this garage the mots they come with or any of the work they have done on the cars. It was a horrible experience and I’m just grateful nobody was hurt

    NE Cars Ltd12 Jul 20Dealer reply

    dear coustomer thanks for your Review As the car been Mot by 3th part y garage evry thing been find .you contact us we asked as abut problum we offer you we sort it for you if any problum .you did not show up with car or any problem just asked us money with out off show us any proof of false. As you been contact us we

  • REZWANA B20 Sep 19
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Amazing seat Ibiza

    Great service, great help and a great car! Couldn’t recommend the place enough!

    NE Cars Ltd22 Sep 19Dealer reply

    thanks for your review hop we see you for your next car .

  • Bronia G09 Jul 19
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    I’d buy from here again

    Great customer service and all simply taken care of

    NE Cars Ltd10 Jul 19Dealer reply

    Thank you for your Review hop we see you for your next car.

  • Raymond M21 Sep 18
    5.0

    VERIFIED PURCHASE

    Stress free purchase.

    Very friendly helpful guys. Also got a great deal. They went out of their way to make the whole process easy and I drive away with a great car.

    NE Cars Ltd13 Dec 18Dealer reply

    thank you for your reviews hop to see you for your next car.

The views expressed in these Customer reviews are solely the opinion of the reviewers and not of Auto Trader.

Frequently asked questions