Auto Trader cars

Skip to contentSkip to footer
  1. No admin fees

Bobbys Cars

Rating: 4.6/5(9 reviews)
Finance approved

This dealer is operating on an appointment only basis.

Get in touch

Address

  • Unit D, Nicholson Court
  • Hoddesdon
  • Hertfordshire
  • EN11 0NE

Opening hours

Not provided, please contact the dealer
(View by appointment only)

COVID-19 safety measures

  • Appointment only
  • Social distancing measures in place
  • Contactless collection

We will deliver your car to your door at a time that suits you.

Location

Address

  • Unit D, Nicholson Court
  • Hoddesdon
  • Hertfordshire
  • EN11 0NE

Contact us

Need to reach us quickly?

Call or live chat with us to get a quick response to your query.

Send a message

Send us your message and we will be in touch shortly.

chevron-down
chevron-down

0 / 500

This form is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

9 customer reviews

4.6 out of 5
89%
0%
0%
0%
11%

9 customer reviews

  • DIONNE I19 Nov 20
    5.0

    Car sale went well I am happy bought car

    Very friendly, experienced sales man and very generous sale of car was a success very hapoy customer thankyou

  • James A23 Jul 20
    5.0

    First class

    First class service would recommend to anyone looking to buy a vehicle.

  • Danny J14 Mar 20
    1.0

    Terrible company

    Don’t no buy this car Head gasket was gone on it no heating no aerial and he New it was like that wouldn’t give me the money to get it fixed had to take it back and only got half money back for it

    Bobbys Cars14 Mar 20Dealer reply

    Im really sorry that you are unhappy. Please note that we provide a full description of our vehicles on the advert, and it clearly stated that this particular vehicle did not have warranty as it was a part exchange. Although you didn't read the description, when you returned the car, we gave you over half of your money back to ensure that we offer the best customer service. our customers are always satisfied with our customer service, and we apologise that you did not feel you received this on this occasion.

  • Derya K10 Feb 20
    5.0

    Very helpful in everyway

    A very good experience very helpful and reassurance was given I’m a happy customer

  • Carl A09 Feb 20
    5.0

    Good experience

    Exactly as described cars and great overall prices! Extremely approachable and would highly recommend.

The views expressed in these Customer reviews are solely the opinion of the reviewers and not of Auto Trader.

Frequently asked questions